fredag 12 augusti 2011

En tant med knut i nacken

Nu vet jag varför en del äldre damer som har långt hår alltid har det uppsatt. Det slog mig idag. Jag tvättade håret o sen satte jag upp det. Det är för att det är så SVETTIGT i nacken! Allting har en orsak. Ännu ett ålderstecken. De duggar tätt nu tycker jag....

Glömskan kommer sen. Igår kväll glömde jag tydligen att ställa klockan. Tur man är morgonpigg, vaknade ändå 5.55 istället för 5.15 som var meningen. Då var dottern redan på jobbet. "Hon är inte riktigt frisk" muttrade min man djupt nere i kudden.

Gammal eller ung, idag är det FREDAG!!!

3 kommentarer:

  1. Om jag inte hade bättre vett skulle jag bombardera dig med mina ålderstecken ... men du vill nog ha tid till annat idag också, haha
    Gomorron :-)

    SvaraRadera
  2. Glömde ... Skulle berätta att jag har hittat pasta som har väldigt lågt GI. Finns i de flesta välsorterade livsmedelsbutiker :-D

    SvaraRadera
  3. *s* BINGO! Det har jag också upptäckt. Jag blir svettig bara av att se lilla M och hennes långa tjocka hår hänga när det är varmt.

    Tack för din "förfrågan" ;-)) Vill ju inte tappa bort alla kära nätvänner bara sådär... av ren klantighet. *haha*

    FREDAG it is!
    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!