söndag 26 juli 2015

Träning med Emma Igelström och kändisspotting på Sand = tennisvecka i Båstad



Idag åker de hem, våra underbara vänner från Stockholm, efter några dagar när vi har hunnit med såå mycket. I förrgår cyklade jag och Maria ner till Båstad där vi tränade 1 timma tillsammans med Emma Igelström, Stina Abelin och Girls Wellness Academy, efter träningen cyklade vi hem. Behöver jag tala om att jag var HELT slut i benen efter det! På eftermiddagen åkte vi ner till byn för att bara spana in folklivet en stund och jag gick o släpade benen efter mig. Inte mycket kraft kvar där inte. Drygt 1000 kcal förbrände jag på det passet.


Ett helt gäng med goa tjejer som ålade och kröp i sanden. Tänk så mycket man kan åstadkomma bara med sin egen kropp. Karitraa som sponsrar träningen delade ut träningströjor till alla som var med, väldigt generöst, i gengäld så skänker man en slant till cancerfonden. Det gör jag mer än gärna!


Tennisvecka i Båstad, då ligger båtarna på rad.


Omväxlande med träning så har vi givetvis också rört oss ute i nöjessvängen. I förrgår Sand där vi träffade på Martin Dahlin, Susanne Gunnarsson m fl. Igår blev det fantastisk mat på Victoria och sen Badkrukan och Papas.

Igår hann vi också med en stunds shopping på Väla i det urtråkiga vädret. Dagarna bara flyger förbi.



Tennisvecka i Båstad....



Sand gjorde mig i år besviken, där hände inte mycket roligt enligt min uppfattning. Papas igår däremot levererade. En bra discjockey och två killar som spelade live upptill det. Riktigt, riktigt bra!

Idag åker vännerna hem men om drygt en månad ses vi igen, då i Torrevieja. Vi ser redan fram emot det.

Idag ersätter yngsta dottern med pojkvän våra vänners plats i huset. Jag längtar verkligen efter att rå om dem. Nu blir det ett helt annat fokus men träningen kämpar vi på med. Idag  är tanken 6 kilometers löpning. Vi får väl hoppas att vi inte blåser bort för ute blåser och regnar det rejält. Var är sommaren?? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!