tisdag 13 september 2016

Helt galet skönt, 28 grader i september!!


Det här är helt tokigt men så otroligt skönt och jag bara njuter i fulla drag. Näsan har nog börjat att komma över vattenytan. Jag börjar sakta kravla mig upp ur mitt träsk av självömkan. Det är så mycket nu, så många stora beslut, så mycket på G. Tur att man har goda vänner (o en underbar man) att ventilera alla tankar med.

Ikväll packar jag väskan och tar morgonplanet till Stockholm för vidare transport till Gävle och 2 dagars konferens. Under tiden ska jag förbereda mig mentalt på 3,5 timmas intervjuer på fredag eftermiddag med presumtiva "case". Koncentrationen på konferensen kommer nog inte att vara på topp.



Samtidigt har vi nu äntligen kommit fram till slutbetalning av vår lägenhet i Spanien. På torsdag ska det ske och det känns otroligt spännande även om vi inte är där men om dryga 3 veckor åker vi dit. Även om vädret här hemma är fantastiskt skönt så längtar jag givetvis efter att få åka ner och inreda och utrusta lägenheten så som vi vill ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!