tisdag 18 april 2017

Vill man verkligen ha lejon på allt??


Ja ni vet ju min passion för lejon men det finns nog trots allt gränser. Idag gjorde jag återigen ett besök i en utav mina nya favoritbutiker, Erikshjälpens second hand😬. Där gör jag numera nästan ett besök i veckan. Många är fynden som redan fått följa med hem till vår uthyrningslägenhet. Jag älskar att fynda och Erikshjälpen är nog bäst, tycker jag. Idag sprang jag på de här lejonstolarna....häftigt men nej, där går nog min gräns, lite lockande men återigen nej, det här var för mycket även för mig.


Väskan är packad och incheckningen är klar. Boardingkortet ligger säkert i mobilen. En dag till med jobb på mitt hemmakontor sen bär det iväg. Imorgon tar jag åter igen kvällsflyget till Malaga. 20.10 från Köpenhamn. Strax innan midnatt landar vi och sen tar det 10 minuter till lägenheten. Där kan vi sen, M-L o jag, sätta oss ner i vår soffa, hälla upp var sitt glas vin, skål, o sen blir det troligtvis god natt så att vi kan vakna upp pigga o glada till en förhoppningsvis solig morgon då vi kan ge oss ut på morgonpromenad för att sen vandra ner till stranden för att landa i en solstol.



Så ser mina tankar ut för morgondagen och dagen därefter. Här vill jag strosa fram och njuta utav solen o värmen. Hoppas det kan bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!