torsdag 28 september 2017

Högsta betyg till Hovs hallar!


Två fantastiska dagar är över. Verksamhetsplanering i bästa tänkbara miljö och nu måste jag faktiskt ösa lovord över Hovs hallar. Vi bokade sent så vi fick konferenslokalen i källaren men det var helt ok. Vädret har verkligen visat sig från sin allra bästa sida och vi har kunnat sitta utomhus både när det vankades lunch, fika och även innan middagen på kvällen.



Mitt rum låg åt havssidan, inte i första raden men viss havsutsikt fanns ändå och en egen terass hade jag också. Inte för att jag hade någon nytta utav den men ändå....


Mina kollegor skrattade åt mig när de körde förbi mig med bussen för där cyklade jag med högklackade skor...Oturligt nog så hade jag ej heller packat några praktiska skor,  så tog helt sonika av mig skorna och vandrade ner, helt utan både strumpor o skor, för så´n e jag.


Maten, den får verkligen högsta betyg här. Varje fikarast så har det funnits special-fika á la LCHF o bra sådan dessutom!! Olika varje gång, bär, nötter, turkisk yoghurt, vispgrädde, nötter, mörk choklad. Helt suveränt!!! 11 poäng av 10 möjliga!

Middagen i går kväll, wow säger jag bara!! Den var också HELT suverän! Kalvfilén vi åt till huvudrätt var nog bland det möraste jag någonsin ätit, den bara smälte i munnen. 11 poäng av 10 möjliga även här! Vi borde nog gå hit snart igen, helt privat. Vi utnyttjar allt för sällan det som finns på hemmaplan.

17 dagar kvar tills jag tar flyget till Spanien. Nu börjar det närma sig, nu börjar det bli verkligt. O som jag längtar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!