måndag 2 oktober 2017

Ännu ett tufft träningspass är avklarat och med tillbakablickar på en dag i Helsingör


Ikväll har jag genomfört ännu ett tufft träningspass. Dessa dj-la😈 sandsäckar! Idag placerades de på ryggen igen. 10 kg o så knäböj uppför backe, framåt och åt sidan, svinga sandsäck, kasta sandsäck.... o benen som ännu inte återhämtat sig efter lördagens träning, de ville inte riktigt vara med. Lite TRX, lite rodd, lite triceps och som avslutning jogga o spurta x 8👊 Om jag hade ont i benen idag så vill jag inte veta hur det ska bli imorgon....😓


Några bilder från dagens träning blir det inte. Jag väljer istället att ta med lite bilder från lördagens besök i Helsingör. I lördags lämnade vi det vanliga ströget och vandrade runt. Såå många gamla byggnader de har bevarat! Det är skillnad mot Sverige det. Jag blev oerhört imponerad. Vi borde vara bättre på att bevara vår historia även här i Sverige.


Tegel, tegel, tegel, visst är det vackert. Jag har även fått lära mig att kommunerna i Danmark åtminstone tidigare (vet inte hur det är nu) har betalt färgen åt fastighetsägarna, bara de målar om sina hus i rätt färg. Vilken tanke va?


Vackert väder kunde vi glädjas åt även denna lördag, lite kyligt fram åt kvällen men ändå. Nu är det faktiskt oktober.


Vacker muralmålning.


En dag i fullständigt samförstånd. En dag att njuta av livet. Ta vara på livet.


Hela dagen o kvällen i sällskap med en utav mina älskade döttrar med sambo. Det är en ynnest att kunna umgås och ha trevligt tillsammans med sina barn. O som omväxling sov vi över hos dem istället för tvärtom. Ombytta roller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!