söndag 1 oktober 2017

Söndagspromenad i Pålsjö skog



Började dagen med drygt en timmas promenad i Pålsjö skog tillsammans med Angelica o Victor. En helt fantastisk runda där träden prunkande i allsköns höstfärger. Benen värkte gott efter gårdagen men lossnade till slut😉 #höst #autumn #pålsjöskog #helsingborg #höstpromenad



Söndagspromenader är alltid trevligt och när man kan göra dem i ny miljö blir det ännu bättre. Idag tog dottern och svärsonen med en oss på en fantastiskt trevlig runda. 6 kilometer från Tågaborg och in i Pålsjö skog. Benen var inte nådiga efter gårdagens crossfit-pass men efter en stund så lossnade det och allt kändes så mycket bättre. En promenad var nog det bästa jag kunde göra idag.


Jag får bara ösa på med bilder idag som visar hur vackert det var. Jag är grymt nöjd med kameran i min nya Samsung Galaxy S8. Den fångar höstens färger på ett helt fantastiskt sätt.


Lite trött efter gårdagen är man allt även om det inte blev sent. Ikväll ska jag köra 10 mil norrut för att se en pianokonsert med min kusin och där träffa en väninna. Det ska bli kul men jag tror att jag nu behöver vila en liten stund innan dess. En intensiv men rolig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!