tisdag 10 oktober 2017

Europa o tjuren med en mås på toppen😊 En dag med strålande solsken o jag genomför med glädje mina medarbetarsamtal i formen Walk and talk. Det kan verkligen rekommenderas! Det blir otvungna och trevliga samtal och ger mer energi i vardagen! #europaotjuren #halmstad #storatorg


via Instagram

5 ynkliga dagar kvar tills avresa, 3 dagar kvar att jobba innan jag sitter på planer till Spanien. Jag räknar verkligen ner. Jag vet inte hur jag ska hinna. Korisolet i kroppen är nu verkligen på topp. 21 medarbetarsamtal upptill allting annat. Jag BEHÖVER verkligen semester nu!!

Datorn är med hem ikväll igen, jobb, jobb, jobb men snart är det vila. Det ska gå, det måste gå. Ibland känns det oöverstigligt men så har det känts förr.

Lustigt, filmen jag skrev om häromdagen som jag hade sett, exakt samma film hade min syster sett förra veckan borta i Florida!! Vilket sammanträffande! Saknar henne, det ska bli kul att hälsa på henne till jul.

Nä, åter till jobbet, det här duger inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!