tisdag 31 oktober 2017

Överraskningarnas dag!


Trots att jag vaknade onödigt tidigt idag (3.40) och huvudet har känts tungt o segt så blev det till slut en väldigt bra dag!

Jobbet har rullat på o när jag sen skulle ge mig hem och bara klev ut i korridoren, vem kommer där! Jo min älskade dotter som nyss kom hem från Australien och som jag inte sett på 4 månader💓🙌! Vilken överraskning!! Jösses så glad jag blev, det blev kramkalas och en trevlig pratstund tillsammans. Två jobbintervjuer hade hon minsann redan hunnit med idag och tre till var inplanerade under veckan. Vilket underbart läge att precis vara klar med sin utbildning och i princip bara kunna välja och vraka bland jobberbjudandena. Det känns så skönt.

Innan dess hade även sonen hört av sig och meddelat att han skulle hälsa på ikväll. Jag erbjöd mig genast att bjuda på mat. Det blev lammfärsbiffar med Oopsies och rödbetor. Han åt men som han uttryckte det, "jag tänker inte fråga efter receptet😁

Halvdöd sitter jag nu nedsjunken i soffan och hoppas kunna hålla mig vaken åtminstone tills klockan hunnit slå 9. Förhoppningsvis kan jag sova något lite längre imorgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!