söndag 12 november 2017

Hello beautiful sunday💜



Vilken underbart avkopplande helg vi haft och har! I fredags hĂ€mtade jag min mamma pĂ„ stationen i Halmstad innan jag skulle Ă„ka hem. Vi Ă„kte ut till Hallarna (tidigare Eurostop) för inspektion dĂ„ jag Ă€nnu inte varit dĂ€r sedan invigningen nĂ„gra veckor tidigare. Ute vrĂ€kte regnet ner och tidigare pĂ„ dagen hade det haglat friskt. Vi sprang in pĂ„ Hallarna och gick lite hĂ„glöst runt en liten stund. VĂ€dret tyngde nog ner oss sĂ„ shoppinglusten var lika med noll. Det enda vi fick med oss hem var nĂ„gra flaskor vin👍 Jag mĂ„ste Ă€ndock framhĂ„lla hur oerhört lĂ€ckert o fint det har blivit pĂ„ Hallarna. Jag Ă„ker gĂ€rna dit igen.

























Fredag kvÀll o Idol pÄ tv sen somnade man som vanligt som en fura. Lördag morgon upp och ivÀg till bÀsta frissan i BÄstad! Klippning och slingor hos Maria pÄ Fricks, dÀr gick hela förmiddagen till total avkoppling och resultatet blev som vanligt strÄlande. GÄr man dit blir man alltid nöjd!





































PÄ eftermiddagen hann jag med en promenad med mamma o sen en lite lÀngre helt pÄ egen hand i ett lite snabbare tempo. Efter trÀning kommer avkoppling och vi satte oss för att se en dansk film utav Susanne Bier, Love is all you need som var riktigt mysig o bra.


























Idag har vÀdret verkligen varit över förvÀntan. IgÄr blÄste det halv storm men idag Àr det 9 grader och strÄlande solsken. Vi tog med mamma till Hallavara dal för en promenad eftersom hon aldrig varit dÀr. Hon var nog smÄtt lyrisk och jag förstÄr henne. Det Àr verkligen en underbar plats pÄ jorden. DÀr kan man hÀmta kraft o energi.


Nu sitter vi pÄ vÄr ovanvÄning och bara njuter utav lugnet o stillheten och jag fÄr Àntligen lite tid över att skriva pÄ min blogg. IkvÀll kommer bonusbarnen hit för att Àta farsdagsmiddag tillsammans med oss. Pulled pork stÄr pÄ menyn och det doftar underbart frÄn ugnen. Jag fortsÀtter njuta och kanske att jag hinner med en liten tupplur ocksÄ under eftermiddagen, det hade kÀnts gott.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glÀdje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!