mÄndag 27 november 2017

Slut i rutan efter kvĂ€llens boxningspass đŸ„ŠđŸ’Ș👊 #trainhard #boxing



Ibland gÄr ens önskningar i uppfyllelse! Efter lördagens mardrömspass och eftersnack med trÀnaren sÄ bad jag snÀllt om ett boxningspass idag istÀllet för pÄ onsdag eftersom jag dÄ Àr pÄ vÀg söderut. Min önskan gick i uppfyllelse! Boxning Àr det jag brinner för, det Àr verkligen bÀsta trÀningen för mig, det Àr aldrig trÄkigt, jag bara pangar pÄ.

























PÄ jobbet gÄr det upp o ner. Precis nÀr man tycker att allting flyter pÄ och man bara Àlskar livet, dÄ kommer det nÄgot surt som poppar upp. Som en sur uppstötning som man trycker tillbaka men som alltid kommer tillbaka. En obotlig sjuka som bara fÄr rulla pÄ. Tragiskt men sant.




















Mannen Àr tillbaka i Mörrum efter en helt fantastisk helg tillsammans. TrÄkigt men allting har ett slut, snart Àr han nog pÄ hemmaplan för gott igen. Det ska bli skönt. SjÀlv packar jag för Spanien. Det blir en smÄtt kylig weekend pÄ sydligare breddgrader. 15 gr visar prognosen men det Àr ju trots allt 10 grader varmare Àn hÀr. Det blir nog bra det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glÀdje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!