torsdag 28 december 2017

Fort Lauderdale onsdag 27 dec


Idag ville mannen i mitt liv springa så jag fick ge mig ut på en powerwalk helt på egen hand. Dumt nog så glömde jag mitt headset o att gå själv utan varken musik eller ljudbok i öronen är inte så kul. Men men det gick bra ändå. Fram o tillbaks till stranden, det blev 7 km o en bra start på dagen. Äggröra till frukost o sen styrde vi bilen raka vägen ner till stranden.



Underbart är kort. Idag var inte vädret med oss. Solen försvann o molnen drog in. Vi låg ändå tappert kvar rätt så länge då det ändå var varmt o skönt men gav till slut upp. Precis när vi kom upp o under tak så öppnade himlens portar sig o folk flydde upp o in under tak. Där fick vi stå o kura både länge o väl innan vi kunde ta oss till bilen o tillbaka hem.




Om det regnar, vad gör man då? Shoppar såklart! Idag blev det Coral Ridge mall igen men nu helt på egen hand. Tyvärr var det idag dålig shopping. Mycket folk o väldigt stökigt. Ryssar överallt! Det har jag inte noterat tidigare. Idag blev det bara ett par skor o en träningströja från DKNY.



Kvällen tillbringade vi åter hemma vid poolen med Uno-kortleken i högsta hugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!