söndag 18 mars 2018

500 skjortor och en timmas promenad


Ännu en helg är till ända, denna gång en helg i Sverige. Gårdagen innehöll en stor portion jobb då jag fick köra hela vägen till Halmstad bara för att prata på ett årsmöte. Det var ett kärt jobb, jag tror att informationen togs emot väl och att besöket var uppskattat. Lördagen försvann dock i ett nafs!



Denna dag har mest bestått av att stryka typ 500 utav mannens skjortor (kanske inte riktigt så många men....). Mannen var ute i trädgården o klippte träd o buskar och jag är tacksam för att slippa trädgårdsarbete på denna årstid, då stryker jag hellre, med glädje gör jag det. En timmas promenad tillsammans, det var tillräckligt med utevistelse för mig idag. Jag frös om öronen så jag fick dra upp sjalen o vira den två varv runt ansiktet, då blev det lite bättre. Än är det inte vår!

Ikväll har vi bjudit två utav barnen med respektive på mat o nu sitter de bänkade och kollar Moto GP på tv. Jag håller mig undan. Nästa vecka är den enda fulla 5-dagarsveckan på en månad, det känns rätt gött, det är mycket på G just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!