onsdag 11 april 2018

Vägen söderut, på mer än ett sätt


Ja på många sätt är jag nu på väg söderut. Idag har jag deltagit vid mitt allra sista möte med byggnadsnämnden i Halmstad. Det kändes faktiskt riktigt, riktigt vemodigt. Efter mötet blev jag avtackad med en underbar blomma och så vackra ord att tårarna nästan trillade ned för kinderna. Många kramar blev det och jag kände mig verkligen uppskattad och värdefull. En värmande känsla.


Nu styr jag istället söderut. En ny stad att lära känna. Det ska bli fantastiskt roligt. Lite arbete återstår dock i norr. Det är först den 27 juni jag vänder riktning för alltid.

Det är förstås inte bara jobbmässigt jag styr söderut. Idag fick den packade väskan följa med till jobbet o nu gick jag raka vägen från jobbet till tåget för vidare transport ännu längre söderut. Målet med tåget är Kastrup, slutmålet är såklart Vår egen plats i solen. Det är dag för ännu en Spanien-tripp, denna gång helt på egen hand.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!